Oleme MeediaAbist saanud abi väga paljudes erinevates turundust ja reklaami puudutavates küsimustes. Oleme kasutanud MeediaAbi know-howd nii kodulehe ja identiteedi loomisel, sotsiaalmeedias, Googles, muudes infomeedia kanalites, kui ka trükis ja raadios enda nähtavamaks ja kuuldavamaks muutmisel.

Ei oska nimetada asju, millega ei oleks rahule jäänud. Meelde on jäänud ehk kõige enam raadioreklaamide valmistamine konkreetsetest tegevustest, aga üldiselt meeldib personaalne ja kiire teenindamine ning vastutulelikkus. Meiega ei ole lihtne asju ajada, tehnilise ettevõttena väärtustame ehk turundust liialt vähe ja jääme oma asjadega viimasele minutile. Kõige enam tasub ära märkimist ettevõtte lai silmaring ja teadlikkus turul toimuvast. Lisaks lennukad ideed ja väga toimekas meeskond.

Tauno Telvik
Võrguvara AS

Koostöö Meediaabiga jättis väga meeldiva ja professionaalse mulje. Sõbraliku ja kaasaegse mõtlemisviisiga kollektiiviga on asjaajamine lihtne ja meeldiv tegevus – on väga oluline, et Tellija soovidest saadakse õigesti aru ja mõeldakse kaasa. Oleme saanud oma kaubamärgile Radiaatorikeskus uue ja moodsa kodulehe, mis töötab vastavalt oodatule. Samuti mainin, et Meediaabi soovitatud Google Adwords tasuline reklaamivõimalus on tänapäeval üks parimaid investeeringuid, mis reklaami eelarve kasutamisel saada on. Meie koostöö kindlasti jätkub, sest ettevõtte koduleht vajab  turundamist ja parimat teenusepakkujat on turul raske leida.

Deniss Grigorjev
Küttemaailm OÜ

Oleme tellinud MeediaAbilt elkoral.ee ja nutikasmaja.ee stilistika ja kodulehed. Kodulehtede lahendused on kaasaegsed ning oleme nendega rahul.

Meediaabi tugevaimateks külgedeks on paindlikkus, töökus ja kiirus.

Aleks Loonurm
Elkoral OÜ/Nutikas Maja

Erahaigla Fertilitas on MeediaABI klient olnud alates 2006. aastast. Selle aja jooksul on koostöös valminud ettevõtte logoraamat, koduleht ja Facebooki fännileht. Lisaks on MeediaABI abiks olnud turundusalase nõustamise, pildistamise sessioonide ja firmameenete valikul. Eriti õnnestunuks projektiks peame Fertilitas kodulehe loomist ja Google reklaame. MeediaABI meeskond on professionaalne, alati korrektne ja tulemustele orienteeritud. Kindlasti teeme koostööd ka edaspidi.

Dr. Ivo Saarma
AS Fertilitas juhataja

Koostöö MeediaAbiga on kestnud erinevate ettevõtete kaudu juba üle pea 10 aastat, neist viimased OÜ Mapriga. MeediaAbilt oleme tellinud kodulehed, Facebooki fännilehed ja stiiliraamatud, Google reklaamid ja reklaamianalüüsid, firmameened ja messiboksid. Lisaks oleme koostöös MeediaAbiga koostanud ja ellu viinud meediaplaanid. Kõige rohkem oleme rahul MeediaAbi kollektiiviga – nendega on alati meeldiv asju ajada. Samuti oleme rahul tellitud tööde tulemustega. Loodame, et koostöö jätkub ka edaspidi.

Priit Jaagant
Mapri OÜ juhataja

Oleme tellinud MeediaAbilt tasulist reklaami Google ja Neti otsimootorites ning infomeedia vahendusteenust. Tulu on eelkõige imagoloogiline, kodulehe külastajate arv on kasvanud peale Neti ja Google tasuliste reklaamide kasutusele võtmist. Rahalist tulu on keeruline mõõta, sest meie tooteid ja teenuseid klikkidega jälgida ei saa ning meie tegevusala on väga suures osas sõltuv hooajast. Samas ei saa alahinnata antud kanalite olulisust, kuna saame paljuski nende abil jälgida potentsiaalse kliendi käitumist internetis. Pigem aitab see meil õigel ajal õiges kohas olla, potentsiaalsel kliendil alati silme all. Suurimateks koostööeelisteks peame mugavust ja aja kokkuhoidu.

Mari-Liis Kallismaa
Kuusakoski AS kommunikatsiooni- ja turundusjuht

Sunorek on MeediAbiga koostööd teinud juba üle 5 aasta. Alustasime koostööd infomeedia planeerimise vallas, kuid aastate jooksul oleme kosotöövaldkondi oluliselt laiendanud. Tore on olnud kõrvalt vaadata MeediaABI kasvamist ja arenemist ettevõttena. Kõige selle juures on suudetud säilitada MeediaAbile nii iseloomulik personaalne suhtlusviis ja pühendumine kõikidesse meie poolt tellitud lahendustesse.

Oleme juba aastaid MeediaAbiga teinud koostööd infomeedia kanalite analüüsimise ja planeerimise alal. MeediaAbi poolt tehtavad analüüsid on alati väga täpsed ja sisukad. Oleme tehtud tööga väga rahul ja veendunud, et tehtud valikud on meie jaoks optimaalsed. Lisaks on MeediaAbi mitmeid aastaid vahendanud meile otsingumootorite reklaame ja tegelenud meie veeblehtede otsingumootoritele optimeerimisega. Viimasel ajal oleme kasutanud MeediaAbit ka oma reklaamikujunduste partnerina ja oleme tulemustega väga rahul. Kõige suuremat kasu koostöös olemegi näinud võimalikult paljude teenust tellimises ühe partneri juurest, MeediaAbi on aasta-aastalt ettevõttena kasvanud ja ühes sellega on laienenud pakutavate teenuste hulk.

MeediaABI puhul meeldib meile kõige rohkem see, et nad on valmis oma tegevusi planeerima ja ellu viima kliendi vajadustest lähtuvalt – kõik ideed mõeldakse ja arutletakse meiega alati koos läbi, nii on tagatud maksimaalne tulemus. Lisaks on kõikide MeediABI töötajatega alati äärmiselt meeldiv suhelda, nende aastate jooksul ei ole kordagi ette tulnud ebameeldivat suhtluskogemust. Personal on aastate jooksul muutunud ja seoses ettevõtte kasvamisega ka suurenenud, aga inimeste loomus ei ole muutunud.

Kindlasti soovitame MeediaAbi kõikidele ettevõtetele, kelle jaoks on olulised efektiivne projektide elluviimine, paindlikkus ja loov, kuid samas praktiline mõtteviis

Raido Tammemäe
Sunorek AS turundusosakonna juht

MeediaAbi on Foorumi  turundust korraldanud alates  keskuse avamisest. Kohanemisvõimelise ettevõttena on MeediaAbi kasvanud ja arenenud koos keskusega, nii on on pakutavate teenuste kvaliteet aina parenenud. MeediaAbi puhul tunnetan nende tõsist soovi ja huvi läbi erinevate turundustegevuste arendada keskus meeldivaks ostu- ja puhkepaigaks võimalikult paljudele klientidele. Samuti läheb ettevõttele korda majas kauplejate võimalikult head tulemused, mistõttu toimub pidev personaalne suhtlus maja üüripinna omanikega ja vajadusel nende nõustamine. Eesotsas ettevõtte karismaatilise juhi Tiina Lumistega on MeediaAbi personal väga sõbralik ja koostöövalmis, inimesed on kohusetundlikud ja järjepidevad ning hea pingetaluvusega. Suhtlusest selle koostööpartneriga  jääb tunne, et saad alati pisut rohkem kui ootasid, ehk siis midagi kauba peale.

Karin Haab
Foorum keskuse juhataja

Estanci ja MeediaAbi koostöö on kestnud aastaid, mida võib tänaseks lugeda juba pikaajaliseks.
Koostööd MeediaAbiga alustasime meediamonitooringu teenusega. Aja jooksul on lisandunud peaaegu kõik võimalikud marketingi puudutavad teenused alustades infomeediast ja lõpetades messibokside kujundusega. MeediaAbi tiim on suutnud professionaalsel tasemel muuta meie ideed tõelisuseks. On suudetud panna ennast tellija, Estanci, kingadesse. Oleme tundnud, et meile ei suruta peale juba varem välja töötatud mudeleid, vaid laskutakse meie tasandile ja teostatakse just meie jaoks parimal viisil uus rätsepatöö. Oleme tajunud ühel lainel olemist väga erinevates koostööprojektides. Pikaajalise koostöö tulemusena mõistetakse meie ootusi ja teatakse meie klientide vajadusi. Sellise pikaajalise koostöö tulemusena on iga järgnev koostööprojekt eelmise jätkuks moodustades ühe terviku. Julgen MeediaAbi soovitada firmadele, kes soovivad koostööpartneriks meeskonda, kes pulbitseb optimismist ja on valmis tavapärastest raamidest suuremalt mõtlema.

Vaido Palmik
Estanc AS juhatuse liige, tegevdirektor

Alexela on Meediabi´ga koostööd teinud alates 2007. aastast.  Suurimaks koostööeeliseks on see, et üks partner suhtleb meie eest kõikide kanalitega. Soovitame kõigile, kellel on vajadus oma info avaldamiseks infokanalites. Reageeritakse kiiresti ja ollakse abivalmis. Tiina on väga tore ja elav inimene!

Ain Kuusik
Alexela Oil AS juhatuse liige

Läbi erinevate firmade on kliendistaaž MeediaAbi juures tänaseks üle 7 aasta. MeediaAbi esindab Betoonimeister grupi ettevõtteid kõigi infotelefonide ja nendega seotud meediakanalite juures. Paberkandjal olevad väljundid hakkavad muutuma ajalooks, infoliinid ise on veel kasutuses, internetiportaalide ja nende otsingumootorite trend näib kogu aeg kasvavat. Aastatepikkune koostöö on andnud meile kulude ja ajaressursi kokkuhoidu, hindame personaalseid kontakte suhtlemisel. Meie arvates on MeediaAbil head kontaktid ja suhted kõigi meid huvitavate meediakanalitega.

Andres Virkus
Betoonimeister AS arendusdirektor

Väikese ja keskmise suurusega firmade turundusjuhid ei kasuta enamasti meediaagentuuride või -vahendajate abi, vaid üritavad ise kõigega hakkama saada. Suure osa nende ajast võtab suhtlemine erinevate infomeediakanalite üliaktiivsete müügiesindajatega ja tihtipeale juhtub, et panustatakse liigselt ka ebavajalikesse kanalitesse, kuna muude asjatoimetuste kõrval ei suuda reklaamispetsialist kindlasti end igapäevaselt kursis hoida kogu infomeedia valdkonnas toimuvaga.

Juba eelmises töökohas, olles vastutav Tallinki reklaamiväljundite eest, oli infomeedia osas mulle suureks abiks MeediaAbi kui just sellele kitsale alale spetsialiseerunud agentuur. Tänu sellele, et nemad esindasid meid kanalitega suhtlemisel ja väljundite valikul, sain kasutada vabanenud ajalist ressurssi märksa olulisemate projektidega tegelemiseks.

Ka nüüd, töötades küll veidi väiksemas ettevõttes, olen ometi palunud MeediaAbi meid esindama, kuna hindan kõrgelt oma aega ning selle väikese, aga uskumatult tööka ja sõbraliku kollektiivi professionaalsust. Tänu usaldusele ja vastastikusele avameelsusele meie koostöö üha tiheneb – lisaks infomeediale abistab MeediaAbi meid nüüd ka veebireklaami alal ning on andnud head nõu meie ettevõtete kodulehtede parendamiseks. MeediaAbi on muutunud minu jaoks lihtsalt  partnerist heaks sõbraks!

Annela Nairis
Oilseeds grupi turundusjuht

Veoexperdile pakub MeediaABI teenust nii infomeedia vahenduse kui ka otsimootoritele kodulehe optimeerimise osas. Peamine eelis on suur ajaline kokkuhoid, hea nõuanne turundusküsimustes ja muidugi rahaline kokkuhoid reklaamikuludelt. Kõige tuntavam kasu on leitavus otsimootorites ja tänu optimeerimisele ka suur rahaline kokkuhoid. Kõige edukamaks pean Google´ist leitavust

Toomas Lember
Veoexpert OÜ tegevjuht

Valiku koostööks MeediaABI-ga tegime peaasjalikult sellepärast, et nende pakutud lahendus oli palju professionaalsem ja usutavam kui konkurentide omad. Nende abiga oleme saavutanud veebikeskkonnas lühikese ajaga loodetud positsiooni ja investeeritud raha on hakanud ennast uute kontaktide näol tagasi teenima. MeediaABI tugevaimad küljed on professionaalsus, paindlikkus ja kiirus. Iseloomustavad märksõnad lisaks ülaltoodule on meeldiv teenindus/kliendisuhe ja sõnapidamine.

Uno Maitus
B&B Tools Estonia AS juhatuse liige

MeediaAbist olen saanud nõu ja abi Pilgrimi ehteäri müügiedenduskampaaniate korraldamisel (materjalide kujundus, copy, meediapindade broneerimine) ning Facebooki fännijahi kampaaniate korraldamisel (idee, kujundus, copy, teostus).

Väga jäin rahule Facebooki suvekella-kampaaniaga ning eriti esimese outlet-kampaaniaga, mille müügiedu ületas kõik prognoosid. Peamine MeediaABI eelis on kiire ja operatiivne abi turunduse vallas. Soovitan MeediaAbi teenuseid ka teistele ettevõtetele

Ruth Laidvee
Pilgrim Eesti OÜ tegevjuht

Suurim eelis koostöös MeediaAbi´ga on see, et kõik saab ühest kohast terviklahendusena, seda kiiresti ja professionaalselt. Kõikidesse muredesse ja probleemidesse suhtutakse suurima tähelepanuga ja MeediaAbi teeb omapoolseid ettepanekuid ja annab soovitusi (mis polegi nii sage nähtus). Koostöös valmis Birkhausi uus korporatiivne identideet (logo, stilistika, koduleht) ja korraldasime maja 100.  sünnipäeva ürituse, mis sai klientidelt ülipositiivset vastukaja. Kindlasti jätkame koostööd MeediaAbi´ga ka tulevikus.

Katrin Püssa
Maakri Keemiline Puhastus OÜ/Blauhaus OÜ juhatuse liige

Oleme koos Meediaabiga aluse pannud kogu meie ettevõtte meediaalasele kompetentsusele. Enne nendega koostöö alustamist olid meie teadmised antud valdkonnast väga pinnapealsed. Oleme koos loonud kogu AS Suwemi uue korporatiivse identiteedi. Ma isegi ei kasutaks sõnapaari teenuste tellimine, vaid ütleks, et otsime koos sobivaid lahendusi, kuidas muuta meie äri rohkem tarbijasõbralikuks. MeediaAbi on meid väga palju meediaalaselt harinud ja õpetanud, ning nad on osa meie edust. Kindlasti on olulised ka kiire kommunikatsioon ning süvitsi kliendi probleemide sisse minemine. MeediaAbi entusiasmi ja kirega töötegemist on raske mitte märkamata jätta.

Kaido Mäesalu
AS Suwem tegevjuht

Puidutöötlemise ja mööblitootmise kompetentsikeskus valis oma uue nime ja visuaali väljatöötamisel koostööpartneriks firma MeediaAbi, ja ei pidanud oma valikus pettuma. Lõppresultaat vastab ootustele ning on meie koostööpartnerite ja klientide seas väga hästi omaks võetud. Varasem, mitte kõige suupärasem, nimi on tänaseks asendunud uue, meid väga hästi iseloomustava ja kõigile arusaadava nimega Tsenter. Ühtlasi annab kogu uus visuaalne pool väga üheselt edasi meie organisatsiooni sisu ning pürgimused.

Koostööpartnerina oleme MeediaAbiga väga rahul, eriti meeldib nende juures kaasamõtlemise ning julgustamise oskus. Kuna organisatsiooni nime muutmine ja uue visuaalse identiteedi loomine nõuab parasjagu julgust ja erinevatele osapooltele idee mahamüümise oskust, siis seda kõike me õppisime nendega koostöö käigus kõvasti juurde.

Kaido Mäesalu
Puidutöötlemise ja mööblitootmise kompetentsikeskus TSENTER

Kõiksugu väiskemate projektide kõrval võib välja tuua kindlasti Canese uue kodulehe. Koduleht sai valmis väga kiiresti ning näeb uhke välja.

Oleme teenustega rahule jäänud ning julgen kindlasti teistelegi soovitada, kuna personaalne lähenemine ning kiirelt reageerimine on tänapäeva ühiskonnas üsna tähtis ja MeediaAbi saab sellega ilusti hakkama.  Soovitaksin MeediaAbi eriti just väikestele ettevõtetele, kes on alustamas või juba alustanud, aga vajavad ideid. MeediaAbi on üsna paindlik ning koostöös laiab alati ühise meele.

MeediaAbi tugevaim külg on kindlasti ideede leidmine/mõtlemine/arendamine ning ka nende teosta

Pearu Praakle
Canese OÜ

Olen töös kokku puutunud paljude agentuuridega ning võin kindlalt väita, et MeediaAbi on kõige parem tähtaegadest kinni pidaja. Kui mul endal jääb mingi asi saatmata vms, siis Gerli piitsutab tagant ja tuletab meelde. MeediaAbi tuleb alati sügavale sisusse kaasa, uurides ise toodet või teenust, mida turundada on tarvis ning seeläbi jõuab sõnum kliendini kindlasti kõige õigemal toonil ja parimal kanalil.

Ja uskuge – saada arve koos kauni luuletusega – seda ei ole küll mitte keegi teine varem teinud!

Tahe brändi puhul oleme teinud kõige pikemalt koostööd sotsiaalmeedia puhul. Väga lühikese ajaga oleme suutnud Tahe Eesti Facebooki lehe sõprade arvu saada juba pea 10000-le, mis ei ole lihtne. Ja seda mitte niivõrd tänu mängudele, kuivõrd korraliku sisuhalduse ja suunatud kampaaniatega.

Kõik ideed, mis MeediaAbist tulevad, on väga head ja alati läbi mõeldud. Eriti edukaks võib pidada Tahe Magic Botox lansseeringut ning kampaaniat.

Igal juhul kasutan MeediaAbi teenuseid ka edaspidi! Ja soovitan ka kõikidele sõpradele.

Katrin Piirisalu
MG Beauty OÜ/Tahe Eesti brändijuht

Meie oleme väga väga rahul nii kodulehe kui facebook lehega, palju ja ainult positiivset tagasiside on tulnud ka sõpradelt/tuttavatelt. Mulle väga meeldis Facebooki lehel lisaks kõigele muule ka informatiivne teave krevettide kohta ( krevettide kasulikkus/tervislikkus, söögivalmistamise lihtsus, elukeskkond jne ).

Mida ma kindlasti tahan ära mainida MeediaAbi meeskonna kohta on see, et meie ühised koosolekud on alati väga professionaalselt ette valmistatud.

Loodetavasti jätkub meie koostöö ka tulevikus.

Deivi Paara
Japs MVM OÜ/Marwi

Olen MeediaAbiga koostööd teinud 2010. aastast, tellinud kodulehe lahendusi ning viimasel ajal ostan ka GoogleAdwords teenust.

MeediaAbi on üks selline ettevõte, kuhu on alati hea pöörduda. Inimesed, kes seal töötavad, on kirglikult oma tööle pühendunud, väga head spetsialistid, kelle nõu saab alati usaldada. See säde, mis ettevõte juhi Tiina silmist kiirgab, on kustumatu. Iga kord peale temaga suhtlemist tunnen ennast laetuna positivsetest ja täidetuna kõrgelennuliste ideedega. Vähem tähtsustada ei ole võimalik ka ettevõtte töötajate täpsust. Absoluutselt kõikide projektide puhul on nad lausa piinlikult täpsed oma tähtaegadest kinnipidamisega. Sageli mõtlen, kui palju mul on nende tiimilt õppida 😉

Olen korduvalt MeediaAbi oma sõpradele ja tuttavatele soovitanud ning teen seda ka edaspidi. Kui Sa tahad olla kursis päevakajaliste uudistega internetiturunduse maailmast, siis on just MeediaAbi see koht, kuhu pöörduda.

Sirle Sõstra
Trendwood OÜ

MeediaAbi ja meie lillepoe soojad suhted on kestnud juba vähemalt kümmekond aastat. Senini olid meie rollid vastupidised: meie pakkusime teenust ja MeediaAbi oli klient, kuid käesoleva aasta alguses tekkis meil vajadus muuta ja kaasajastada oma koduleht ning luua lisaks ka e-pood. Kuigi meil oli olemas kindel nägemus, kuidas ja mis stiilis  meie uus internetikodu sisustatud peaks saama, oleksime ilma professionaalse  abita teinud valesid valikuid ja otsuseid.

MeediaAbi näol on tegemist oma ala vaieldamatu liidriga, on suur vedamine, et  kogu meeskond oma kogemustepagasi saja-protsendiliselt kliendi huvides mängu paneb. Ilma MeediaAbi projektijuhi nõuanneteta ei oleks meie uus koduleht kliendi jaoks pooltki nii loogiline ja  mugav, sest ise lihtsalt ei oska kõiki klientide harjumusi e-poe ja kodulehe loogika osas arvestada.

Tulemus sai meie jaoks perfektne ja nüüdsest suuname kliente ja koostööpartnereid uhkusega uuele kodulehele.

AITÄH!!!

Katrin Koljak,
Decoration & Fleur OÜ

Olen Meediaabi teenuseid kasutanud nii ammusest ajast, et ega täpselt ei mäletagi. Üks, mis kindel, on see, et olime Meediaabi klient juba selle loomise kõige esimesest algusest.

Olen läbi Meediaabi sättinud kogu oma suhtluse igasuguste portaalide ja kataloogidega. Viimasel ajal on rõhk läinud internetiturundusele ja kodulehe tootmisele, kuid ka kõik vanad teenused on endiselt aktuaalsed. Meediaabi tugevaim külg on kirjeldatav kolme sõnaga: professionaalsus, professionaalsus ja professionaalsus.

Kellel on aega jalaga segada ja on huvi kõikide kataloogidega ja internetiturunduskanalitega peensusteni ise suhelda ja tegeleda, selle koostööd ei soovita, sest Meediaabi teeb selle just nende eest ära. Kellel on aga soov tegeleda igapäevatööga ja usaldada kogu Meediaabi poolt pakutav nende kätte, siis julgen soovitada 101%.

Tanel Trööp
Jaa Disain OÜ juhataja

Meie koostöö Meediaabiga sujus igati hästi. Kuidas saabki teisiti, kui tegemist on nii toredate, abivalimite ja sümpaatsete inimestega. Meediaabi oli meie salongi sünni juures ning lõi kogu identiteedi, kodulehe ja koordineeris esimesel tegustemisaastal turundustegevusi. Vajadusel olen saanud neilt alati tuge ja veel tänini helistan aegajalt Gerlile ja küsin nõu, kuidas ja mida näiteks  kodulehel ühe või teise asja osas teha.

Koostöös on sündinud mitu edukat kampaaniat ja turundustegu. Näiteks Hairlooki esimene sünnipäeva tähistamine oli väga vahva. Võtsime kõiki vastu õhupallide, muffinite, vahuveini ja mõnusa meeleolumuusikaga. Eesti Ekspressis olnud kajastuses kutsusime inimesi tähistama koos meiega, jagasime klientidele tasuta kinkekaarte jms. Lisaks Gerli korraldatud Facebooki mäng, kus toimus tõeline kingisadu. Kogusime enneolematult palju fänne ja mängudel oli kõva menu

Parima turundusideena tooksin välja ehk ilublogi. Selle esimene postitus, kus sai räägitud näonaha keemilisest koorimisest, selle vajadusest jne sai väga palju tähelepanu. Mitmed kosmeetiku kliendid ütlesid, et leidsid meid just tänu sellele postitusele. Lisaks pakkus see huvi ka teistele väljaannetele, kes seda samuti oma lehel kajastasid.

Kas soovitan Meediaabi ka teistele klientidele? Ikka ja alati.

Frida Tõnnov
Hairlook salongi juhataja

MeediaAbiga oleme koostööd teinud alates sügisest 2010. Oleme saanud abi meediavahenduse, kampaaniate läbiviimise ning meedianõustamise vallas. Üks edukamaid projekte oli aastavahetusepeo kampaania läbiviimine, mis hõlmas nii sõnumi väljatöötamist, kujundusi ning reklaame meediakanalites. Samuti oleme saavutanud häid tulemusi valdkonnapõhiste märksõnade kasutamisega otsingumootorites ning seeläbi tõstnud kodulehe külastatavust. MeediaAbi juures meeldib personali professionaalsus, kiire reageerimine kliendi soovidele ning hoolimine oma klientidest. Kindlasti kasutame ka edaspidi MeediaAbi teenuseid.

Lily Allas
Strand SPA & Konverentsihotell müügi- ja turundusjuht

Ettevõttega MeediaAbi sai koostöö alguse  infomeedia vallas palju aastaid tagasi. Tänaseks on lisandunud ka kampaaniate korraldamine ja muu turundustegevus. Viimane suurem projekt on uue kodulehekülje loomine, mis on muutnud ettevõtte toodete ja teenuste tutvustamise tunduvalt lihtsamaks ja mõistetavamaks ning mille osas oleme saanud positiivset tagasisidet oma klientidelt. MeediaAbi meeskond on innovaatiline, arenemisvõimeline, tajub kiiresti tellija  ootusi ja saab edukalt hakkama ka keerulistes situatsioonides. Koostöös MeediaAbiga on eesmärgiks olnud võimalikult optimaalsete vahenditega saavutada parim tulemus  ja usun, et sageli on meil see hästi õnnestunud.

Karin Haab
Kangas ja Nööp juhataja

MeediaAbi klient oleme olnud alates ajast, mil see tore ettevõte loodi. Enne seda, kui ise infomeedia väljaannetega suhtlesime, oli alati tunne, et maksame kellelegi liiga palju ja mingi tähtsa kanali oleme äkki üldse ära unustanud. Lisaks häirisid igapäevatööd müügiinimeste telefonikõned, kes kõik enda kanalit kõige paremaks kiitsid ja kaks korda aastas lepingut uuendada soovisid. Pärast kohtumist Tiinaga sai pilt palju selgemaks ja ausalt öeldes hakkasime kokkuvõttes infomeedia väljaannetes esindatud olemisse isegi varasemast vähem investeerima, sealjuures nähtavust kaotamata.

MeediaAbi tugevaim külg on põhjalikud teadmised Eesti meediamaastiku telgitagustest ja nende teadmiste kiire ning oskuskik kasutamine nii, et klient saab keskenduda oma põhitegevusele:) Loomulikult soovitan MeediaAbi teenuseid nii väiksematele kui suurtematele ettevõtetele.

Timo Hartikainen
Starman AS turundusjuht

Meie koostöö MeediaAbiga algas umbes 4-5 aastat tagasi,  kui kasutasin nende abi perioodiliste turunduslepingute auditi läbiviimisel. Audit puudutas meie ettevõtte andmete esitlemist erinevates infotelefonides, telefoniraamatutes, veebiotsingutes jms. Saadud põhjalik ülevaade koos selgituste, põhjenduste ja erinevate uuringute tulemustega oli meile abiks uute lepingute sõlmimisel mitme aasta vältel. Kuna aga olukord selles valdkonnas muutub kiiresti, siis tekkis mõni aeg tagasi taas tunne, et vajan uut konsultatsiooni. Taaskord tehti põhjalik analüüs olemasolevatest lepingutest ning nüüd otsustasin juba täisteenuse kasuks. Alates möödunud aasta lõpust haldab kõiki meie perioodilisi turunduslepinguid MeediaAbi.

Lisaks saime MeediaAbi´lt põhjalikud konsultatsioonid Facebooki ja Google teemal, samuti osutab MeediaAbi meile teenust nimega Google Adwords.

Peamise eelisena koostöös MeediaAbiga näen enda kui turundusjuhi olulist ajavõitu ja kindlust, et oleme esindatud oma kontaktandmetega vajalikes keskkondades optimaalses mahus ehk siis kulutused selles valdkonnas on nii väikesed kui võimalik ja nii suured kui vajalik. Kindlasti soovitan MeediaAbiteenuseid väiksematele ettevõtele, kus ei ole palgal eraldi inimest, kes tegeleks reklaami ja meedialepingutega, või kus seda teeb ettevõtte juht ise.

Alustada võikski meediaauditist, et tekiks pilt, kas ettevõtte reklaamile kulutatavad vahendid on ikka kõige otstarbekamalt kasutatud. Auditi tulemus aitab kindlamalt suhelda ka reklaamimüügi agentidega, kes reeglina küsivad kõik ennast audientsile, kulutavad sinu väärtuslikku tööaega ja kiidavad väga oskuslikult enda kanalit kui seda kõige-kõige-kõige paremat.

Karina Tõeleid
Lipuvabrik OÜ turundusjuht

Mida teha, kui avastad, et turismimessini on kaks nädalat ja ettevõtte reklaamiosakond on midagi olulist kahe silma vahele jätnud ning on oht, et kõik need tuhanded, mida oled koha ja osaluse eest maksnud, võivad liiva joosta? Pöördusin oma murega MeediaAbi poole.
Tourest 2013 läks üle ootuste hästi – 2012. aasta messi ületas Ecolines Estonia OÜ tulemuste poolest mitmekordselt. Kuigi oma osa oli selles edus ka meie enda toredatel töötajatel, kuulus enamus au siiski MeediaAbile. Vähem kui kahe nädalaga töötati välja ekspositsiooni kontseptsioon, loodi kujundused ning toodeti ka vajalikud materjalid, flaierid, bännerid ja lipud – mitte kõik reklaamifirmad ei saa sellise operatiivsuse üle uhked olla.
Tundub, et MeediaAbi ainsaks aeglustavaks jõuks võib olla nende klientide endi otsustamisaeg.

Marko Maasik
Ecolines Estonia OÜ tegevjuht