Kodulehed
Korporatiivsed kodulehed, e-poed, kampaanialehed

KODULEHE PLANEERIMINE

Kodulehe keskmine eluiga on 4-5 aastat. Olenemata sellest, kui hoolikalt on algne veebileht läbi mõeldud, muutuvad ajaga nii ettevõtete vajadused, teenused kui ka tarkvara ja võimalused, mida veebilehtede loomiseks kasutatakse.

Oleme abiks nii neile, kes planeerivad alles oma päris esimest kodulehte, kui ka neile, kel käsil juba mitmes. Atraktiivsest disainist ei piisa, et koduleht oleks kliendile mugav kasutada ja esindaks Sinu ettevõtte eesmärke nii, nagu Sina seda soovid.

Lähtuvalt pikaajalisest kogemusest mõtleme klientidega kaasa ning oleme abiks kogu kodulehe loomise protsessis:

  • Kodulehe eesmärkide ja sihtrühma kaardistamine
  • Kliendikäitumise ja soovitud kliendi tegevuste kaardistamine kodulehel
  • Kodulehe sisuinfo (pildid, tekstid, esindatavate kaubamärkide materjalid)  kogumine ja kaasajastamine.
  • Tekstide copy ja toimetamine
  • Vajadusel sisendküsimused, mille põhjal koostame vabas vormis vastuste põhjal tekstid
  • E-poodide puhul arutame koos läbi kogu ostuprotsessi ning sellega seonduva:
    kuidas tellimusi käidelda, milliseid makse- ja tarnevõimalusi valida, kas ja kuidas lao- ning raamatupidamisprogrammidega siduda jpm
TULE KONSULTATSIOONILE

KORPORATIIVSED KODULEHED

Pakume rätseplahendusena loodud kodulehti vabavaralisel WordPressi platvormil. Kõik meie loodud kodulehed vastavad SEO nõuetele ning on responsive lahendusega, see tähendab kohanduvad vastavalt erinevatele ekraanisuurustele ning mobiilisõbralikud. Loome just teie ettevõtte vajadustele ja nägemusele vastava disaini ja funktsionaalsusega kodulehe.

Väldime template lahendusi ehk valmis WordPressi põhjasid, kuna iga kliendi soovid ja vajadused on erinevad ning enamasti selguvad alles pärast põhjalikku arutelu. Template lahendused on loodud universaalsed, mis peaksid sobituma „keskmise kliendi“ vajadusega ning eeldavad, et klient on ise piisavalt kogenud ja teab, kuidas tänapäevased kodulehed toimima peaksid ning kuidas enda soovid nendesse raamidesse paigutada nii, et tulemus ka tarbijale arusaadav ja kasutajasõbralik oleks. Paraku näitab praktika, et tihtipeale ei oska klient ise ette näha kõiki kodulehe loomisega seotud küsimusi, mistõttu on eelnev võimaluste ja vajaduste kaardistamine väga oluline.

KÜSI PAKKUMIST

E-POED

Kuna e-kaubandus hoogustub aasta-aastalt järjest enam, oleme teinud põhjaliku uuringu ning katsetanud läbi mitmeid erinevaid platvorme, et pakkuda kliendile parimat e-poe lahendust. Täna oleme jõudnud järeldusele, et võimalustelt ja kasutusmugavuselt  optimaalseimad platvormid kodumaise ja ka rahvusvahelise suunitlusega kliendi jaoks  on vabavaralised platvormid Prestashop ning WordPressiga ühilduv Woocommerce.

E-poe puhul on väga oluline selle kasutusmugavus nii poe omaniku ehk lehe administraatori kui ka kliendi ehk lehe kasutaja jaoks. Lisaks kasutusmugavusele on võtmesõnadeks turvalisus ja ühildumine väliste süsteemidega, näiteks pangalingid, lao- ja raamatupidamisprogrammid, online chat, uudiskirjad jpm. Leiame, et eelpoolmainitud platvormid täidavad neid tingimusi ning on ühtlasi kliendile lihtsad igapäevaselt hallata.

Aitame üheskoos kliendiga mõelda läbi e-poe strateegiad, luua disaini ja sisuinfo, jälgida ja analüüsida lehe toimimist ja ostjate liikumist lehel.

KÜSI PAKKUMIST

KODULEHE LANSSEERIMINE

Kui koduleht või e-pood on valmis, ei tasu jääda lootma, et kliendid ja potentsiaalsed ostjad selle imekombel ise internetiavarustest üles leiavad. Seetõttu pakume meilt kodulehe või e-poe tellijatele alati ja tuge lehe lansseerimisel ja jätkusuutlikul turundamisel.

Kodulehe lansseerimisel on kõige olulisemal kohal veebireklaam. Tugiteenustena pärast kodulehe avalikustamist soovitame:

  • Google Adwords märksõna- ja displeireklaamid
  • Neti.ee keskkonna märksõnapõhised- ja bännerreklaamid
  • Sotsiaalmeedia (Facebook, Instagram)
  • Bännerid veebilehtedel ja veebiväljaannetes
  • Sisuturundusartiklid
  • Uudiskirjad
KÜSI PAKKUMIST

KODULEHE JÄRELHALDUS

Koduleht on orgaaniline kogum, mida tuleks järjepidevalt täiustada lisades uut infot ning kaasajastades vana, pakkuda kliendile lisaväärtust, mis paneks teda lehele tagasi tulema. Teisalt uuenevad pidevalt kodulehe platvormid. Kui teie enda ettevõttes puudub ajaline või oskuslik ressurss kodulehe järelhalduseks, soovitame kodulehe valmides see teenusena juurde tellida. Järelhaldus sisaldab vastavalt kliendi ja kodulehe vajadustele:

  • Tarkvara ja lisade uuendused
  • Lehe turvalisuse kontroll ja kaitse rünnete eest
  • Sisuinfo ajakohastamine
  • Uue info ja alamlehtede lisamine
  • SEO uuendused
KÜSI PAKKUMIST
Küsi pakkumist